22 grudnia 2010

Tokio Hotel !

Hejj !
Uff nareszcie wolne , święta :)Cieszę się z tego powodu. Dzień minął dosyć dobrze. Troszkę źle się czułam , ale już jest lepiej :) Jestem zaniepokojona swoimi włosami ;( Ehh ciągle moje włosy-grzywka łamie się a odżywki nie pomagają za dobrze  Ale ostatnio nie są już tak bardzo zniszczone ... Kilka dni temu zakupiłam szampon Pantene aqua light i jestem z niego zadowolona , włosy są lekkie i puszyste. Teraz kilka zdjęć i opisów :)



Ah uwielbiam jego i jego zespół ♥ są niesamowici! Niedawno czyt. 15.12.2010r był ich koncert w Tokio ! ehh :( Wiecie co? Nie obchodzi mnie to co o nim mówicie , każdy ma swoje zdanie a większość nie toleruję wykonawców tj: Justin Bieber , Kamil Bednarek , TK i innych.Denerwujące jest to , nie znacie ich a oceniacie. Ja bardzo lubię JB K.Bednarka TK. Jeżeli ktoś ma coś do tego to proszę nie mieszajcie się i najlepiej zajmijcie się sobą . To tyle na dziś.:)
Buziaki !

7 komentarzy: